7.8.2011

Kasvissyönti: Päivä 1½

Mua vituttaa tää ku aloitin kasvissyönnin tässä eilen ja jo nyt porukka alka tulee vittuilee, että "mitä vittuu sä luulet pelastavas maailman" Mä oon aina ollut sitä mieltä, että kanojen teho viljely on aina ollut väärin, enkä mä tuu sitä koskaan hyväksymään. Tänäänkin mä tein valinnan meidän kaikkien tulevaisuuden ja eläinten hyvinvoinnin puolesta ja valitsin mun Happy Mealiin hampurilaisen tilalle Nugetit, koska nugetteja ei mun tietääkseni kasvateta sellasissa horonkokosissa halleissa. Mieti nyt itekki jos sut vittu tungettaisiin jonnekin pahvilaatikkoon asumaan ja ainoo ruoka mitä sulle annetaan on pelkkää proteiinijauhetta. Mieti niinku sitä!

Ja mun mielestä mun pitää olla esimerkkinä muille, koska tiedän, että monet ihmiset pitää mua roolimallinaan.
Sit vielä, haistakaa vittu pillu te jotka luulette, että mä vaa luulen olevani parempi sen takii et en syö lihaa ku en luule. Välitän vain meristä ja kukista enemmän kuin sä. Saisit hävetä.



♥ Lorange

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Copyright Lorange 2014