12.8.2011

Partypäivitys

Aluksi, IHAN KAUHEAA, JOKU HOMOPULU VARASTI MUN KAMERAN!!!!!111
Siks mul ei oo nyt näyttää teille mitää kuvia.

Mut siis, voin kyl kertoo mun eilisillasta. Olin Glamour Fashion Partyis eilen. Siel oli iha vitusti feimeii tyyppei. Jorma Uotinen tuli pyytää multa ja Mairelta nimmarii. Vähänx siistii, ku julkkiksil ei oo tapana pyytää nimmareit vähemmä feimeiltä ku ne ite on. Tää on varmaa tän mun blogin ja teidän ansiota <3
Sit me vaa vedettii Paula Koivuniemen kanssa drinksuja ja mä oksensin kolme kertaa Mairen käsilaukkuun. Aateltii viiä se pelastusarmeijalle köyhien iloksi.
Yheksän aikaa mulla oli jo aikamoinen meno päällä, enkä oikee muista mitä tapahtu, mut aamulla mulla oli farkut jalassa, mutta niiden alla ei ollu boksereita!!! Tiiä vaik joku vitu karvamauri raiskannu ja nyt oon raskaana tai jotai? Soitin sit ehkäisyneuvontaan, mut ne luuli et soitan jotai vitu pilapuheluita ku ne ei ollu koskaan kuullu nimeä Lorange Aulis Monaco Rajamäki. Varmaa asuu jossai tyylii Espoossa.
No ku sielt ei herunu apua niin menin suoraan Gynekologille, mut ne käännytti jo ovella takas. Sit soitin mun vanhalle bilsanopelle ja se nauro vaa et Lorange taas vauhdissa. Sit se kerto mulle tosiasioita. MÄ EN TIENNY ET MIES EI VOI TULLA RASKAAKSI!!!! Ei ehk ois pitäny lukee vaa Voguee yläasteen tunnella. Mut toisaalta en kadu.
Mut sit ku lähin valuu sielt Gynekologilta keskustaa päi ni joku aamun mauri tuli vaa kysymään et saaks se ottaa kuvan mun kameral musta. Tottakai mä suostuin, tykkäänhä olla kuvattavana, enkä mä osannu epäillä mitään, vaik yleensä haistan heti kaikki huijaukset. Sit se vaa sano et kitos ja juoksi menee. Sinne meni seki kamera.

Mutta, nähdään <3
-Lorange

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Copyright Lorange 2014