31.5.2012

Kysymyspostaus part twå & Link ur BLOG!

Siis ku te mun ihanan rakkaat lukiat ootte oikeesti niin ihanii, ni mä oon saanu jo oikeesti tosi paljo kysymyksii ni mä aattelin tehä kysymyspostauksen, joten oikeesti nyt ihan voguena niitä kyssiä sujahtelemaan yhtä liukkaasti mitä mun vaginaan. Mut siis u år aikaa johonki tyylii tiiätteks te sen päivän? joo ni se ois deadline ok?
Ja sit mä päätin et ku mä haluun kesäksi tosi paljon kesä luettavaa niin aattelin et linkkaatte mulle blogeja, varsinki kaikkii muoti blogeja ja lifestyle blogeja. Ne vitun kurppasten horokotkien pimpsinnypläys blogit voitte jättää iha suosiolla omaan tietoonne cuz mä en oo kiinnostunu tosiaankaa niinku niiiiiin så last ceuntnry jutuist.

Mut siis hei, oikeesti kunta vaalit lähestyy ja mä oon täyttäny ehk just 18. Mua kysyttiin oikeesti monestaki puolueesta kunta vaaleihin eduskuntaehdokkaaksi. Oikeesti mulle soitettii eilen jostain kristillisistäet lähtisinkö mut mä e oo nyt oikee varma ku en tiiä onks mul aikaa kuitenkaa niin vastuulliselle tehtäville, koska mul on oikeesti tosi tärkeit prokkiksii meneillää. Enkä mä ees tiiä mikä vitun puolue on kristillisdemokraatit, mut googlasin ja katoin niiden joku pääakka tarvis kyl oikeesti mun apua. Siis niinku ulkonäkönsä kans. Oikeesti miten sellasia voi päästää telkkariinkaa?

Mut nähdään cuz i luv ur

2 kommenttia:

  1. Miks et oo kirjottanu tänne :c siu blogi on just mahtava! <3 toivottvast kirjottelisit enemmi :))

    VastaaPoista
  2. voieiii en kestä blogiis, oot ihana :DD

    VastaaPoista


Copyright Lorange 2014