9.8.2011

Horot juoruaa.

Mä juttelin tänää mun frendin kaa ja se kerto musta ihan kauheita juttuja! Siis sellasii mitä se oli kuullu joltai vitu yheltä horojänikseltä!!!!11 Se sano, että yks sen vitun horokaveri sano et mä muka oisin HOMO!!!
Mä kaaduin sen mun kaverin syliin ja mun silmissä alkoi sumeta. Mut onneks sillä oli Vogue lähellä, niin se sai mut virottua. Mutta itse juoruun! Kaikki epämuodikkaat marsuhahmot, uskokaa jo NE OVAT TÄYSIN PERÄTTÖMIÄ, VALHEELLISIA TOTUUKSIA, JOITA EI MISSÄÄN NIMESSÄ PIDÄ MENNÄ USKOMAAN!!!
Mua alkaa oikeesti ottaa päähän tollanen käytös. Nähdään jossain nuoleskelemassa pojan kanssa ja heti ollaan leimaamassa homoksi!1!! Musta tää ei ole yhtään reilua ja jonkun pitäs tehä jotain. Mäkin myyjäkin sano vaa et ei ole sen asia. KYLLÄ SE NYT VITTU ON SUN ASIAS SELVITTÄÄ MISTÄ NÄMÄ JUORUT OVAT PERÄISIN!!!

Mua nyt vituttaa sen verra, ettette saa ees asukuvia!

Vitutuksella, Lorange.

5 kommenttia:


Copyright Lorange 2014