10.8.2011

Päivän asut

Anteeksi, en ole ehtinyt laittaa mun päivän asujani tänne aikoihin. Raukat tiedä miten pukeutua. Anteeksi kaikille, jotka ovat nyt joutuneet varmuuden vuoksi olemaan alasti.

Nyt isot, violetit matkakassit ovat kuuminta hottia. 

Trendikkyyttä voi korostaa pitämällä paitaa housuissa ja boksereita ylhäällä. Onneksi lihavat eivät saa lukea mun blogia.
Mutta niin. Tänään mä olin piknikillä mun hyvän ystävän Londonin ja Tallin Starin kanssa. Meillä oli mukana leivänpaahdin ja vitusti paahtoleipää. Meil oli tosi fantsuu siihen asti, et jotku vitun horopulut hyökkäs meijä leipäkassiin! Sinne meni mun hieno laukku! Mut onneks se oli hei jo kolme viikkoo vanha. Sit meijä oli ihan pakko mennä mäkkii toipumaan täst tosi järkyttävästä tilanteesta. Sit joku vitun juoppohullu vaa huus et mist lähtie naisilla on ollu näin pienet tissit. Mä menin sit stokkan vessaan itkemään, kunnes London haki mut kolmen vartin päästä pois ja osti mulle juustoaterian. Sit me vaa lähettiin hiihtämään kämpille ja katottiin leffaa. Tallin otti liikaa limettimehua ja se simahti tohon lattialle ja me piilotettiin sen kalsarit, eikä se vieläkään oo löytäny niitä.

Mutta HUOMENNA tulee mun kysymysvideopostaus, jonka kyl kuvasin jo viimeviikolla.




5 kommenttia:

  1. Unohdit kertoo miten sait tehtyy NOIN TÄYDELLISEN EYESHADOWN ;O

    VastaaPoista
  2. oot mahtava :-----D

    VastaaPoista
  3. Oi että oot hyvännäkönen! Onneksi löysin blogisi!!!

    Anu Marjaana Radha.

    VastaaPoista


Copyright Lorange 2014