14.8.2011

Muotiarmeija

Ok, mun on pakko palata suomen kieleen. Mun mongolialainen lukija on varmaa kuollut nälkään tai jotain? Ei ainakaan enää oo mun lukijalistalla.
Mutta mulla on iloisiakin uutisia! MÄ SAIN MUN KAMERAN TAKAS!!
Joo, se oli jättäny sen johonkin porttikonkiin roikkumaa. Sit siinä on lappu, SINA HOMO OTTAA OMA!
No, vaikken Homo olekaan, otin omani silti.
Sit mentiin Leenan kanssa kuvailemaan. Se otti musta tosi staileja kuvia mun army hengest



Sit mä alotin tänään uuden harrastuksen. Mä aloin soittaa sähköbanjoa. Mä oon jo tosi hyvä siinä, joten mulla on jo pari keikkaa ens viikolla, tulkaa kaikki kattoo mua !!! Paikka ja aika tarkentuu jossain vaiheessa


-Lorange

4 kommenttia:

  1. mikä sä sitten muka olet JOS ET OLE HOMO? Nimittäin homolta haiskahdat.

    VastaaPoista
  2. Ei pidä kuule alkuunkaan paikkaansa!!!111
    Oon kuule trendikkäästi Bisse.
    Homoksi mä voin luokitella itseni vasta sitten, kun se on yleisesti arvostettua ja tyylikästä.

    VastaaPoista
  3. tykkäätkö sitten myös tytöistä? Tai voisitko seurustella tytönkin kanssa??

    VastaaPoista
  4. ^ Ilmeisesti tällainenkin trollaamisen taidemuoto menee täydestä Nyymin kaltaisten aivokapasiteet... *KRHM* sukupolven edustajiin. Tämä blogi on hyvin laskelmoitu, mutta vielä nuori. Kehkeytyvä mestariteos. Aika kultaa muistot, ehkä. :)

    VastaaPoista


Copyright Lorange 2014