15.8.2011

Valokuvausta...

Mä kävin jonku vitun kalliin valokuvauskurssin. Se oli tosi hyödyllinen. Rikoin vaa kaks kameraa ku ne ei kertonu mulle, et näihi uusiin kameroihin ei tarttekkaa laittaa filmiä. Mutta nyt sen kurssin jälkeen must on oikeesti tullu tosi taitava kuvaaja. Se kusrssi kesti kaks tuntia.
Mutta mä nyt näytän teille mun parhaimmat otokset:
Tää kuva kertoo mun rankasta lapsuudesta. Se kertoo kuinka ihminen on posliininen koira, joka särkyy helposti, ja tarvitsee sen takia kypärän. Oikean kokoisen kypärän löytäminen tuntuu joskus välillä hiukan vaikealta.

Valohiiri. Tämä kertoo, kuinka jokainen tavoittelee valoa, mutta sen takana on pimeys, eikä sen päällä pysy kauaa.

Tää kuva kuvastaa sitä, että oon aina ollut koulukiusattu, koska olin erilainen. Sitä näkee linkouksessa vain ikkunasta pyörivän maailman, johon ei pääse, ennekuin pesuohjelma loppuu.
Mua on paljon kehuttu kuvaajan lahjoistani ja aion jatkaa mun hyvin alkanutta uraani. Mä en osaa päättää soitanks mä sitä helvetin sähköbanjoa vai alanko valokuvaajaksi. KRIISI!
-Lorange

5 kommenttia:

  1. ESTEETTISTÄ :OOO

    VastaaPoista
  2. OOH OOT MUN IDOLI <333<3<<3 RAGASTAN SUAH

    VastaaPoista
  3. vähän hyviii kuvia, niin syvällisiä:D:D osaat hyviin olla kameran takana ja eessä:O<3

    VastaaPoista


Copyright Lorange 2014