2.12.2011

Tunnustus

Moi.
Mä meen heti suoraan asiaan ku mul ei oo oikeesti nyt aikaa jauhaa mitää turhanpäiväst shittiii.
Siis nii, mul oli tarkotus lavastaa mun kuolemaa ja kattoo kiinnostaaks mun ystävii oikeesti. En mä oikeesti oo ollu missää moncanossa vaa paikassa, josta kukaa ei osais mua ettii. Seppälässä. Hyi oikeesti mua ällötti olla sielllä.
Enite mua täs nyt vituttaa se et kukaa ei tullu ettii mua oikeesti.
OONKS MÄ OIKEESTI MUKA TEILLE NÄIN VITUN YHDENTEKEVÄ?!?!!??! SÄÄLITTÄVÄT HOROPULUT OIKEESTI PAINUKAA SINNE MISTÄ TULITTEKI ELI SINNE RÄMÄSEEN KURPPAPILLUUN!!!
Mua ei nyt kiinnosta oikeesti yhtää teidän säälittävät selitykset siit miten oisitte muka just lähteny ettii mua.
Mä löydän kyl parempii ystävii ku mul on tää blogi ja ihan vitusti lukiojoita. Ja mua oikeesti arvostetaa muotimaailmassa.
So long sackers.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Copyright Lorange 2014