19.8.2011
No hei taas mun rakkaat lukijat! Mul on taas ollu vähä kiirettä näitte keikkojen kaa. Ja kun mä eilen olin mallinakin!!!
Mun kaveri otti must kuvii ku oon käynyt sellasen mallikurssinkin. Mua vähä ärsyttää et mua ei oo viel pyydetty mihinkää mainoksiin tai vastaaviin, vaik mä oon tosi kuvauksellinen ja mul sentään on kokemust mallina olemisesta, tosin kuin eräillä!

JA TIIÄTTEKÖ MIKÄ VITUTTAA!!??!!
Se, et MUA LUULLAAN TOSI MONESSA PAIKASSA FEIKIKSI!
Jotku vitun kateelliset horoämmät vaa puhuu must paskaa ku niil ei oo muuta elämää ja ne on muutenkin ihan perseestä. Niil ei oo mitään hajuu kuin rankaa mul on ollu. Olin jo tässä hyppäämässä junan alle mut mä en viittiny sotkee mun uusii housui ku ne on niin tosi mageet. Niist muute kuvaa huomen, btw.

Mut hei, kaikki, tulkaa kattoo mua huomenna Tavastialle ku esiinnyn siellä!!1!!!

Luv yee <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Copyright Lorange 2014