17.8.2011

Anteeksipyyntöni

Mä pyydän syvästi anteeksi ku en oo kirjoittanu tänne aikoihin. Edellisestä postauksesta on jo melkee kaks päivää.
Mut syynä on siis se ku mä oon menossa viikonloppuna keikalle esiintymään, ni mun on pitänyt miettii vaatteita ja tällee. Itte esitystä mä en oo kuitenkaa kerenny viel harjottelemaa.
Aattelin et laitan teille videoo keikalta.
Itte keikalle mä aattelin pukeutua sillai japanilaistyylisesti. Ku mä oon aina ollu japsikulttuurin ystävä. Oon hankkinu jo kissankorvat ja opiskellut japania. Osaan sanoa japaniksi jo, että olen nälkäinen katuhuora.
Hyvin mä oon tääl pohjosessa viel sil pärjänny oikee hyvi.

Tän päivän asukuvat, olkaa hyvä
Tällä viikolla siniset kumihanskat on nyt totaalisen in.

Niin kuin myös sexysti paljastava kaulus ja  tyylikkään rennot housut. Muistakaa sit oikeesti pukeutua kunnolla!
LAITOIN VALIKKOON KYSY! - SIVUN, JOHON VOITTE LAITTAA KYSYMYKSIÄ! <3
-Lorange

Ps. Tykätkää mun blogista Facebookissa ni JOKA ikinen uusi postaus koristaa seinääsi!

5 kommenttia:

  1. siis omg tää blogi on IHANA ja pitää mut aina ajan tasalla muodissa!!! <33333333333 luv you1!

    VastaaPoista
  2. siiis APUA ihanat noi hanskat !!!1 mistä oot ostanu ne ? <33 ps. oot mun idoli(: !

    VastaaPoista
  3. En mä oo niit ostanu mistää vaa ne on tehny yks mun disainsuunnittelia ystävä pariisita <3

    VastaaPoista
  4. mua pelottaa et ooot tosissas vaik se ei oo mahollista. mut silti oot aika sekasi vaik et olis tosissas.. jos ymmärrät yhtään mitä tarkotan

    VastaaPoista
  5. en oo koskaa lukenu mitää yhtä ihanaa!! ja oot tosi söde!!! siis aww! ihana tyyli! oot raksu:)

    VastaaPoista


Copyright Lorange 2014